Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
SCHŮTOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá řečovou dovedností mluvení, jež byla identifikována učiteli jako tzv. kritické místo ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ v rámci fakultního projektu IPUP KA7 - Inovace přípravy učitelů pro praxi. Klíčovou aktivitou projektu byl akční výzkum, na němž je založena tato diplomová práce. Předmětem zkoumání je hledání příčin, proč je řečová dovednost mluvení problematickým místem ve výuce a jaká jsou možná řešení, která mohou být aplikována v praxi učiteli, již chtějí kvalitně rozvíjet mluvení u žáků ve svých hodinách angličtiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou, přičemž v teoretické části je prostor věnován nejprve vymezení tzv. kritických míst, dále je detailně okomentována řečová dovednost mluvení a je zde popsána úroveň toho, co by měl žák na 2. stupni základní školy v rámci mluvení zvládnout. V empirické části je popsána metodologie výzkumu a jsou zde reflektována zjištěná data z akčního výzkumu spolu s poznatky odborníků z teoretické literatury. Výsledkem práce jsou doporučení týkající se výuky mluvení, jež mohou být implementována do praxe.
Přechod dítěte do ZŠ a možné problémy
JÁNSKÁ, Gabriela
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu dítěte do školy a možnými problémy. Teoretická část je zaměřena na dítě zahajující školní docházku z pohledu vývojové psychologie, pozornost je věnována také školní zralosti a školní připravenosti. V praktické části, na základě výzkumné sondy, jsou pojmenovány ty momenty, které mohou sehrát negativní roli v adaptaci dítěte na školu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.